FREESAT انجمن تخصصی ماهواره
کاربر گرامی : سایت فری ست هیچگونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش هیچ محصولی چه مجازی و چه فیزیکی ندارد
برای عضویت در کانال تلگرام فری ست اینجا کلیک کنید

تبلیغات در FREESAT



Smiley face کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید

04-08-2020 ، 11:53

معاونت سایت


*******
تاریخ عضویت: Dec 2010
ارسال‌ها: 14,449
شماره کاربری: 14
اعتبار: 461
آفلاین است
محل سکونت: Germany
مدل رسیور: Vu+ Zero 4K
تشکر از دیگران 17863
تشکر دریافتی 66970
امتیاز ارسالات 14627

Question  پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS

   
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441 ، FREESAT ، yavarzadeh
06-08-2020 ، 21:54

کاربر فعال


**
تاریخ عضویت: Aug 2017
ارسال‌ها: 246
شماره کاربری: 301331
اعتبار: 1
آفلاین است
محل سکونت: tehran
مدل رسیور: premium 4k
تشکر از دیگران 832
تشکر دریافتی 110
امتیاز ارسالات 69

پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
دوستان مشکل شطرنجی گرفتن بعضی از شبکه های هاتبرد به قوت خودش باقیست، کوالیتی دستگاه هم 85 درصد هست اما شبکه ها شطرنجی میشن جای تعجب اینه که فرکانس 12692 هاتبرد رو بدون هیج مشکلی دریافت میکنه و شبکه ها شطرنجی نمیشن، ممکنه باگ نرم افزاری باشه؟
06-08-2020 ، 22:24

Professional


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 3,001
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 17
آفلاین است
محل سکونت: همین نزدیکی
مدل رسیور: هر چی دم دست باشه
تشکر از دیگران 711
تشکر دریافتی 3742
امتیاز ارسالات 1993

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
(06-08-2020 ، 21:54)rex441 نوشته است: دوستان مشکل شطرنجی گرفتن بعضی از شبکه های هاتبرد به قوت خودش باقیست، کوالیتی دستگاه هم 85 درصد هست اما شبکه ها شطرنجی میشن جای تعجب اینه که فرکانس 12692 هاتبرد رو بدون هیج مشکلی دریافت میکنه و شبکه ها شطرنجی نمیشن، ممکنه باگ نرم افزاری باشه؟

سلام با توجه به اینکه در رسیور آیکون هم گفتید این مشکل رو با این کانال دارید باید بررسی بیشتری کنید.

درگیر شماره های سیگنال نشید شما 85 درصد دارید با ALI2661 و برند پرمیوم و شطرنجی هست من 65 درصد دارمش با همین ALI2661 اما برند دیگه و مشکلی ندارم.

شما 12692 رو بدون مشکل دارید ولی من باید صبر همیشه صبر کنم آخر شب مشکل این فرکانس حل بشه یا صبح زود ( از شر پارازیت و گرمای زیاد خلاص شم بعد)

شاید کسی باورش نشه من خیلی از روزها علی الخصوص فصول گرم در اکثر ساعات روز با فرکانس 10719 هاتبرد هم مشکل دارم 

اصلا قیاس دو ترانسپوندر و قدرت سیگنال 85 و 95 چیز ثابت و درستی نیست.این اعداد قراردادی و اکثرا فیک هستند

قبلا یکسری راه حل ها و مسایلی که باید بررسی و چک کردم رو خدمت شما بیان کردم
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441 ، j@v@d
06-08-2020 ، 22:26

کاربر فعال


**
تاریخ عضویت: Aug 2017
ارسال‌ها: 246
شماره کاربری: 301331
اعتبار: 1
آفلاین است
محل سکونت: tehran
مدل رسیور: premium 4k
تشکر از دیگران 832
تشکر دریافتی 110
امتیاز ارسالات 69

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS   ( آخرین ویرایش در این ارسال 06-08-2020 ، 22:29 توسط rex441 )
(06-08-2020 ، 22:24)yavarzadeh نوشته است: سلام با توجه به اینکه در رسیور آیکون هم گفتید این مشکل رو با این کانال دارید باید بررسی بیشتری کنید.

درگیر شماره های سیگنال نشید شما 85 درصد دارید با ALI2661 و برند پرمیوم و شطرنجی هست من 65 درصد دارمش با همین ALI2661 اما برند دیگه و مشکلی ندارم.

شما 12692 رو بدون مشکل دارید ولی من باید صبر همیشه صبر کنم آخر شب مشکل این فرکانس حل بشه یا صبح زود ( از شر پارازیت و گرمای زیاد خلاص شم بعد)

شاید کسی باورش نشه من خیلی از روزها علی الخصوص فصول گرم در اکثر ساعات روز با فرکانس 10719 هاتبرد هم مشکل دارم 

اصلا قیاس دو ترانسپوندر و قدرت سیگنال 85 و 95 چیز ثابت و درستی نیست.این اعداد قراردادی و اکثرا فیک هستند

قبلا یکسری راه حل ها و مسایلی که باید بررسی و چک کردم رو خدمت شما بیان کردم

اتفاقا من هم با همین فرکانس 10719 که شبکه cinemax روش هست مشکل دارم و شطرنجی میشه.
06-08-2020 ، 22:29

Professional


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 3,001
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 17
آفلاین است
محل سکونت: همین نزدیکی
مدل رسیور: هر چی دم دست باشه
تشکر از دیگران 711
تشکر دریافتی 3742
امتیاز ارسالات 1993

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS   ( آخرین ویرایش در این ارسال 06-08-2020 ، 22:30 توسط yavarzadeh )
(06-08-2020 ، 22:26)rex441 نوشته است: اتفاقا من با همین فرکانس 10719 که شبکه cinemax روش هست مشکل دارم.

روزهایی هم هست که اصلا مشکل ندارم. مثلا امروز

سیم یک تیکه دارید یا چند تیکه؟

مستقیم اومده یا داخل سیم کشی ساختمان؟

بعد از آبدیت ریست فکتوری کردی و خودت سرچ زدی یا همینطور و بکاب قدیمی و یا .......؟
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441 ، j@v@d
06-08-2020 ، 22:30

کاربر فعال


**
تاریخ عضویت: Aug 2017
ارسال‌ها: 246
شماره کاربری: 301331
اعتبار: 1
آفلاین است
محل سکونت: tehran
مدل رسیور: premium 4k
تشکر از دیگران 832
تشکر دریافتی 110
امتیاز ارسالات 69

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS   ( آخرین ویرایش در این ارسال 06-08-2020 ، 22:31 توسط rex441 )
(06-08-2020 ، 22:29)yavarzadeh نوشته است: روزهایی هم هست که اصلا مشکل ندارم. مثلا امروز

سیم یک تیکه دارید یا چند تیکه؟

مستقیم اومده یا داخل سیم کشی ساختمان؟

سیم یک تکه هست، مستقیم اومده از دیش به رسیور. بعد از آپدیت فکتوری دیفالت کردم و رسیور رو از پشت خاموش و روشن و بعد هم سرچ.
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
j@v@d
06-08-2020 ، 22:35

Professional


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 3,001
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 17
آفلاین است
محل سکونت: همین نزدیکی
مدل رسیور: هر چی دم دست باشه
تشکر از دیگران 711
تشکر دریافتی 3742
امتیاز ارسالات 1993

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
(06-08-2020 ، 22:30)rex441 نوشته است: سیم یک تکه هست، مستقیم اومده از دیش به رسیور. بعد از آپدیت فکتوری دیفالت کردم و رسیور رو از پشت خاموش و روشن و بعد هم سرچ.

به نظر اگه امکان تست این رسیور در مکان دیگر رو دارید حتما این کارو کنید هم 12800 رو هم ایکون رو هر دوتا در محل دیگه تست کنید
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441 ، j@v@d
06-08-2020 ، 22:41

کاربر فعال


**
تاریخ عضویت: Aug 2017
ارسال‌ها: 246
شماره کاربری: 301331
اعتبار: 1
آفلاین است
محل سکونت: tehran
مدل رسیور: premium 4k
تشکر از دیگران 832
تشکر دریافتی 110
امتیاز ارسالات 69

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
(06-08-2020 ، 22:35)yavarzadeh نوشته است: به نظر اگه امکان تست این رسیور در مکان دیگر رو دارید حتما این کارو کنید هم 12800 رو هم ایکون رو هر دوتا در محل دیگه تست کنید

الان آیکون رو جمع کردم اما آیکون کمتر فریز داشت اما روی 10719 شطرنجی میشد و فرکانس 12692 هاتبرد رو به زور و شطرنجی می گرفت
06-08-2020 ، 22:45

Professional


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 3,001
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 17
آفلاین است
محل سکونت: همین نزدیکی
مدل رسیور: هر چی دم دست باشه
تشکر از دیگران 711
تشکر دریافتی 3742
امتیاز ارسالات 1993

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
(06-08-2020 ، 22:41)rex441 نوشته است: الان آیکون رو جمع کردم اما آیکون کمتر فریز داشت اما روی 10719 شطرنجی میشد و فرکانس 12692 هاتبرد رو به زور و شطرنجی می گرفت

توصیه بالا رو قبلا از تعویض LNB و تنظیم دقیقتر تجهیزات ( قبل از هر گونه هزینه اضافی) حتما انجام بدید.

چون شما با یک دیش و تجهیزات مشترک با دو رسیور ازدو رده متفاوت و دو شرکت و دو تکنولوژی مختلف مشکلات تقریبا مشترکی دارید که نمیتونه به رسیوراتون مرتبط باشه البته نظر منه
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441
06-08-2020 ، 23:05

Professional


****
تاریخ عضویت: Jan 2019
ارسال‌ها: 3,001
شماره کاربری: 349313
اعتبار: 17
آفلاین است
محل سکونت: همین نزدیکی
مدل رسیور: هر چی دم دست باشه
تشکر از دیگران 711
تشکر دریافتی 3742
امتیاز ارسالات 1993

RE: پرسش و پاسخ در رابطه با رسیور پریمیوم PREMIUM 12800 PLUS  
(06-08-2020 ، 22:30)rex441 نوشته است: سیم یک تکه هست، مستقیم اومده از دیش به رسیور. بعد از آپدیت فکتوری دیفالت کردم و رسیور رو از پشت خاموش و روشن و بعد هم سرچ.

حتما؟

آیا مقدوره مجددا ریست فکتوری و سرچ کنید؟

یا حداقل این فرکانس رو مجددا سرچ کنید ( قبل از سرچ گزینه دیلیت کانال های فعلی رو بله انتخاب کنید)
کاربران زیر از این ارسال تشکر کرده اند
rex441


موضوعات مشابه و مرتبط با این موضوع ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نرم افزار  نرم افزار جديد رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS به تاریخ 25/09/2020 yavarzadeh 0 90 28-09-2020 ، 20:40
آخرین ارسال: yavarzadeh
Lightbulb مشخصات فنی رسیور رسیور PREMIUM 12800 PLUS 4K UHD Dish Network 27 816 24-09-2020 ، 13:29
آخرین ارسال: yavarzadeh
  لودر برای رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS yasershasti59 1 44 11-09-2020 ، 19:17
آخرین ارسال: yavarzadeh
new نرم افزار  نرم افزار جديد رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS به تاریخ 04/09/2020 yavarzadeh 4 172 05-09-2020 ، 16:17
آخرین ارسال: yavarzadeh
new4 نرم افزار  نرم افزار جديد رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS به تاریخ 03/09/2020 yavarzadeh 0 79 03-09-2020 ، 12:18
آخرین ارسال: yavarzadeh
new4 نرم افزار  نرم افزار جديد رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS به تاریخ 24/08/2020 yavarzadeh 0 80 01-09-2020 ، 01:28
آخرین ارسال: yavarzadeh
  نرم افزار  نرم افزار جديد رسيور پرميوم PREMIUM 12800 PLUS به تاریخ 21/08/2020 yavarzadeh 2 130 31-08-2020 ، 23:29
آخرین ارسال: yavarzadeh

کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع :
و 1 مهمان